Pokud máme otexturovaný model, a v programu potřebujeme zjistit zda jsou všechny plochy bílé, tudíž ve hře viditelné.Klikneme na "View/Face Style/Monochrome" a textury se skryjí. Po úpravě modrých ploch(Klinkout pravým myšem na modrou plochu a z nabíddky vybrat "Reverse Faces"). Klinout na View/Face Style/Shaded With Textures a textury se objeví.
V některých v mapách se můžete potkat s tím, že nemůžete projet vozidlem určitou hranici na mapě. Na vině je soubor "worldBounds" česky řečeno hranice světa. Tento soubor je vložen do mapy proto aby se nedalo přejet vozidlem okraj mapy. Někdy tento soubor je špatně umístěn a velký kus mapy je nedostupný. Stačí v GiantsEditoru jej vymazat a nebo se můžete pokusit změnit rozměry tohoto souboru. Pokud ho budete chtít upravovat musíte si v okně Attributes označit zatržítkem položku Visibility, aby jste viděli kde jsou hranice této železné opony.
V této verzi editoru není třeba počítat indexy, stačí si ten který objekt označit v editoru klepnutím myši a v okně Attributes na záložce Transform najdeme IndexPath a to číslo si zapíšeme. Další novinkou v této verzi je možnost při úpravách terénu nastavit jak kulatý tak čvercový štětec a kolečkem myši zvětšovat nebo zmenšovat velikost štětce.
Tento metr by měli používat hlavně tvůrci různých strojů, aby vytvořili stroje v reálné velikosti. Ne takové jako jsou některé ke stažení na webu. Kde jsou obrovské rozdíly ve velikosti ve variantách jedno a téhož stroje.
Tento metr naleznete zde: DOWNLOAD
Tento prográmek si stáhnete a rozbalíte do složky. Program otevřete, klepnete na File/Open a najdete soubor map01.i3D mapy kde chcete upravovat vzdálenost. Jakmile vám program otevře soubor tak vám zobrazí veškeré plodiny co máte nainstalované v mapě. Levou myší tahate za jezdce u plodiny kde chcete upravit viditelnost a ve sloupci "Reset values" se zobrazuje vzdálenost na kterou bude plodina viditelná. Dá se totaké využít na vyčištění takzvané prázdné mapy.
Zvětšíte viditelnost na maximum u shortGrass, bushes a stones. Ono je dost divné když vám například na asfaltce roste tráva, nebo v budvě skladu z betonu rostou keře. Po úpravě kliknete v prográmku na File/Save a soubor se uloží.
Program naleznete zde: DOWNLOAD
Tento web je na šířku cca 1350px. Jsou použity styly CSS3. Tyto styly nezvládá IE od microsoftu, ale prohlížeče: Opera, Mozilla Firefox a Google Chrome ano! V IE(do verze 8 včetně) tyto styly zatím nefungují.
Pokud se chcete něco zeptat pište na můj e-mail.
Když najdete nefunkční odkaz dejte mi vědět.
Přidána kulatina do LS15
©-Koudelka--***--Poslední aktualizace: 20/05/2012