Zemědělský simulátor

Objekty

Rybář a divoké husy

husyA.jpg, 4,3kB rybarA.jpg, 5,0kB

Další s objektů pohybujících se na spline. Je to skupina divokých husí a rybář zvolna plující po vodní ploše. Postup při vložení do mapy je stejný jako u ryb.Ke stažení zde: DOWNLOAD.

Ryby

ryb4a.jpg, 11kB ryb3a.jpg, 7,4kB

ryb0.jpg, 12kB ryb1.jpg, 14kB ryb2.jpg, 12kB

Našel v galerii SketghUp modelů kapra a štiku upravil jsem je a dal na spline takže se dají použít na oživení rybníků,vodních nádrží nebo chovu ryb. Stáhnout je můžete zde:DOWNLOAD. Heslo je: labakyrybnikowe.

  • Po stažení a rozbalení rar souboru si otevřeme mapu v GE a klikneme na Import i3D file. Najdeme si ryby a otevřeme je. POZOR rybu nevkládáme přes zkratku CTRL/B, ale označíme si spline (obrázek vlevo) a ten pomocí zkratky CtrlB vložíme do mapy nejlépe asi tak 0,2 nad dnem rybníku. Spline si můžete podle libosti upravit.
  • Na obrázku uprostřed je označeno okénko kde měníme rychlost ryby.
  • Na obrázku vpravo je označeno okénko kde se dá nastavit počet ryb na jedné spline.
  • Pokud máte vše upraveno v okně Attributes zrušte u spline ryby zatržítko u Visibility, protože pokud to neuděláte bude se vám spline zobrazovat ve hře
  • POZOR!!! V žádném případě NESMÍTE hýbat s rybou pouze se spline pokud budete manipulovat z rybou pak ji na mapě najde jenom čert.

Podjezd

Npodjezd01.jpg, 8,5kB Npodjezd02.jpg, 9,6kB Npodjezd03.jpg, 9,5kB Npodjezd04.jpg, 11kB

Podjezd například pod železniční koleje, plus mini návod na úpravu terénu okolo podjezdu. Od silnice podjezdu je podjezd po vršek vozovky podjezdu vysoký 7 metrů. Takže když umístíte podjezd na terén 92m tak je vozovka podjezdu ve výšce 85m. Při úpravě terénu si vytvoříme tři schody nejlépe hranatým štětcem viz obrázek 2. Široké jsou proto, že když uděláte schody na šířku vozovky ne má te šanci vytvořit malým štětcem rovnou plochu. Tak je na obrázku 3 a 4. Schody by měly být tak široké, aby se dal bez problémů požít štětec Radius minimálně 15 jen tak se dá docílit slušný výsledek. Po vyrovnání schodů použijte menší hranatý štětec nastvíme replace a krátkými tahy vyrovnáme terén okolo budoucí vozovky asi tak jako na obrázku 4. Krátkými tahy proto, když přetáhnete nemusíte dělat velký kus znovu. Štětec kulatý (Round), hranatý(Square) jde nastavit v GE verze 4.19! Podjezd stáhnete zde: PODJEZD

Dva tunely

tunel1.jpg, 21kB tunel2.jpg, 26kB

Dva tunely rovný délka 120m, se zatáčkami 250m. komu se nelíbí textura skály může použít ze složky textures/terrain jakoukoliv texturu o roměru 512x512 px. DOWNLOAD z MOD hoster

Kašna

kasna.jpg, 84kB

Kašna s animací vody plus zvuk. DOWNLOAD

Pomník

pomnik.jpg, 72kB

jeden z náhodných nápadů. DOWNLOAD

Značky

znacka.jpg, 23kB

Čtyři značky. DOWNLOAD

Zprávy

Tento web je na šířku cca 1350px. Jsou použity styly CSS3. Tyto styly nezvládá IE od microsoftu, ale prohlížeče: Opera, Mozilla Firefox a Google Chrome ano! V IE(do verze 8 včetně) tyto styly zatím nefungují.

 

Pokud se chcete něco zeptat pište na můj e-mail.

Když najdete nefunkční odkaz dejte mi vědět.

Přidána kulatina do LS15

©-Koudelka--***--Poslední aktualizace: 29/12/2012